Club 1ºESO. Abril 2022

 RARITOS


En Raritos, os protagonistas son Penelope ou Peppi torres, recén chegada ao instituto dunha nova cidade, e Jamie Thompson, un chico solitario ao que todos chaman rarito e que ten grandes cualidades para as matemáticas. Peppi intégrase grazas ao club de arte, pois é unha boa debuxante de cómic, e como unha profesora ponlle en contacto con Jamie para que lle axude en matemáticas, ambos acaban sendo amigos.

Os conflitos están na timidez de Peppi, que ten un mal xesto con Jamie e lle da vergoña pedirlle perdón; a súa inseguridade ao tratar coa hiperactiva e dominante Maribella Samson , e a rivalidade feroz entre quenes compoñen o club de ciencias.






Foto do encontro



Comentarios

Saray Soneira Canosa ha dicho que…
A mi me a encantado este libro, porque aprendes a comunicarte con personas y sobre todo hacer muchos amigos.
Anónimo ha dicho que…
Me a gustado por que son cosas que pasan mucho en la vida real y puede ayudar a personas que tengan el mismo problema para que no se queden callados.

Saray Tedín Bouzas 1ºb
Alba Santos ha dicho que…
Este libro me gustó mucho y me divirtió. También me gustó porque habla sobre lo que no está bien la gente que hace bullyng o hace que la gente se siemta mal consigo mismo por culpa de la gente.
Yo sí lo recomendaría.