Club 1ºESO. Maio 2022

Valiente


Nesta ocasión o alumnado de 1ºESO atreveuse coa segunda parte de Raritos, unha nova historia na que un chico ten que aprender a ser Valiente.

Nas súas fantasías, Jensen é un superheroe que inviste o seu tempo en salvar ao mundo. Pero no cole, a realidade é totalmente distinta: as mates resúltanlle indescifrables e facer amigos non é a súa mellor habilidade.

Ademais, Jenny e Akilah, as encargadas do xornal da escola, acolléronlle como mozo dos recados e tamén como coello de Indias para un proxecto sobre acoso escolar que teñen entre mans. De súpeto e sen aviso previo, Jensen ten que enfrontarse a unha realidade para a que non está preparado. Serviranlle de algo as súas fantasías ou terá que arremangarse e buscar solucións reais aos seus problemas tamén reais?








Comentarios

Alba Santos ha dicho que…
Este libro me gustó muchísimo, ya que al final Jensen se hizo muchos amigos por todo lo que le ayudó a la gente.
Saray Soneira Canosa ha dicho que…
Este libro encantoume, porque narra unha historia que está pasando nalgúns centros educativos.
Hai que axudar a xente que o mais o precise.
A parte que mais me gustou foi cando Jensen estaba cos seus amigos.
A parte que menos me gustou e cando o rapaz se estaba dando de conta que o excluían e que o trataban moi mal.
Anónimo ha dicho que…
Encantoume este libro porque trata dun tema real, e axudache a comprender a sente que lle están acosando e así axudalos.
Unknown ha dicho que…
Me ha gustado este libro porque me gusta como Jensen se enfrentó y se hizo amigo de los matones de su escuela
Saray Tedín Bouzas ha dicho que…
Me ha gustado este libro porque me gusta como Jensen se enfrenta y se hace amigo de los matones de su colegio.