CONTA SALDADA
SUSO DE TORO
Este libro xuvenil, escrito por Suso de Toro, está protagonizado por unha adolescente chamada Catuxa, que descobre a causa da morte do seu pai. Catuxa vai ao despacho de seu pai e alí, a aparición da pantasma do pai, infórmaa de que fora asasinado e rompe coa versión oficial que falaba dun suicidio. O pai confésalle o que realmente pasara aquel fatídico día no despacho, un cliente seu, matárao. Así mesmo, cóntalle que ten un irmán (Xermán) ao que debe levar unha suma de diñeiro como herdanza.
Catuxa, influída pola asistencia a unha representación do Hamlet shakesperiano, decide vingar a morte do pai coa inestimable axuda do seu irmanastro Xermán.

Comentarios

SANTI 3ºA ha dicho que…
Este libro non é que non me gustara pero e que hai partes como por exemplo cando fala co seu pai,é imposible que sexa realidade.A min gustaríame mais se Catuxa segura unha serie de pistas e a sí descubrira quen matou o seu pai.
A parte que mais me gustou sen dudalo foi cando mataron os outros.
Porque o mereciaaaannnnn!!!!!
Adrián lado Andrade ha dicho que…
A min gustoume este libro porque estivo moy interesante,ademais que era algo de medo e de intriga.
Fabio ha dicho que…
Este libro estuvo moi ben , pero o malo é que non acabei todo o final.
felii ha dicho que…
Me gusto bastante =S es increible la historia y la determinación de la chica, dado que se decidió a matar al asesino de su padre pasase lo que pasase.

bueno lo digo de vedad es un libro digno de ler =P
Noelia ha dicho que…
Ben,pois o libro gostoume moito porque tamén tiña unha pantasma e era intrigante!
O meu personaxe preferido é o pai porque se encarnou en pantasma.
abraham ha dicho que…
a mi me gusto el principio pero el final no se como es porque no me dio tiempo de leerlo todo bueno espero que el proximo dia me dea tiempo de leerlo todo bueno saludos a todos los prefesores
***Manu K-myan*** ha dicho que…
O libro foi moi emocionante xa que ao principio apareciaselle o pai a Catuxa e dille o que ten que facer,despois ela busca o seu irmán, Xermán evan en busca do que matou a seu pai.
O que máis me gustou foi cando van pola autopista e teñen a escopeta no coche,e cando o vello(o jefe)e lle baixou os pantalóns.
pero o final todo se arregla.
En fin, o libro estaba moi ben.
Grazas a todos os encargados da biblioteca por facer posible que podamos ter un club de lectura .
Saudos.
******MONY******** ha dicho que…
Ola
Este libro non me gustou moito porque para min e moito máis aburrido leer en galego pero leino igual.A pesar de que me gustan mais os libros de aventura, non de envestigacións, de asasinatos...
Os románticos tamén me gustan XD.