EL PRÍNCIPE DE LA NIEBLA
Carlos Ruíz Zafón
O príncipe da brétema é unha novela xuvenil de Carlos Ruíz Zafón publicada orixinalmente en lingua castelá en 1993, acadando ese mesmo ano o Premio Edebé de Literatura Xuvenil.  
A historia está ambientada en xuño de 1943. Unha familia escapa da II Guerra Mundial, indo vivir a unha vila na costa atlántica. O protagonista (Max de 13 anos), e a súa irmá (Alicia, de 15 anos) coñecen a Roland, outro rapaz da vila, que lles amosa a gran cantidade de maxia e fantasía que rodea á vila, ó mar, e á súa casa. Os anteriores propietarios da casa sufrirán a persecución dun estraño personaxe ata saldar unha antiga débeda.
Aquí tedes o "booktuber"coa opinión de Carla e o "booktrailer" oficial do libro.

  


O AUTOR:
Carlos Ruiz Zafón, nado en Barcelona en 1964, é un dos autores máis lidos e recoñecidos en todo o mundo. Inicia a súa carreira literaria en 1993 con O príncipe da brétema, o primeiro título dunha triloxía da que tamén forman parte O palacio da medianoite As luces de setembro  e máis tarde Mariña. En 2001 publícase a súa primeira novela para adultos, A sombra do vento, que pronto se transforma nun fenómeno literario internacional. En 2008 publica O xogo do anxo e en 2011 O prisioneiro do ceo. As súas obras foron traducidas a máis de cincuenta linguas e conquistaron numerosos premios e millóns de lectores nos cinco continentes.

Comentarios

Naira 2º ha dicho que…
Me gusto mucho el libro,el final me entristecio mucho .Roland fue un personaje muy interesante y su historia me encanto, odio mucho a Alicia.fue un buen libro
Paula Carril 2A ha dicho que…
Era un libro misterioso, pero me gusto. Por momentos me dio mucho miedo. Os lo recomiendo!!
paula.v 2ºa ha dicho que…
me encantó el libro aunque ahora no me gustan los armarios que tienen llave
alba 2ºA ha dicho que…
me gusto mucho pero al principio se enrolla mucho
Fátima Ferrín ha dicho que…
Me gustó el libro porque es una historia muy entretenida y lo que menos me gustó fue el final porque Roland se murió
carla sar 2ºB ha dicho que…
al principio no me gustó mucho pero después me pareció bastante interesante
Elena Vázque 2B ha dicho que…
Leí más de la mitad del libro y me dio mucho miedo. A pesar de eso me gustó muchísimo y me encantaría acabarlo.
Por lo leído, os lo recomiendo!!
Elena M 2ªB ha dicho que…
me gustó mucho porque tenía mucho misterio
siomara 2 a ha dicho que…
Me gustó el libro,el principio se me hizo algo pesado pero lo demás estuvo bien salvo el final que no me gusta ya que muere mi personaje favorito
Martina Carril 2º B ha dicho que…
Gustoume o libro porque era bastante entretido e interesante, pero daba algo de medo.
Iker Aufiero2ºA ha dicho que…
Leí la mitad del libro y al principio no me gustó pero después me empezo a enganchar.Os lo recomiendo.
Ana 2ºB ha dicho que…
Me gustó mucho, pero pasé miedo por el payaso,pero por lo demás me gustó que fuese de misterio
Sara 2B ha dicho que…
me gusto bastante el principio se me hizo aburrido pero en cuanto llegaron a la casa y vieron esas estatuas que se movían me empezó a molar.
Botana ha dicho que…


non me gustou moito o libro porque ainda que non fora moy largo e soamente lera a metade
pareceume moy pesado
gabriel ha dicho que…
tenia mucho misterio y me do mucho miedo
Rosalia 2ºB ha dicho que…
Me ha gustado mucho y me encantan los libros de miedo.